Organització

  • COMISSIÓ EXECUTIVA

    Junt amb l’Assemblea, la Comissió executiva és l’òrgan de govern de la CCASPS. Consulteu aquí el reglament de la CCASPS.

    La seva composició és la següent:

    Presidència:                        AJUNTAMENT DE SANT CUGAT DEL VALLÈS
                                                 Gemma Aristoy Pujol, regidora

    Vicepresidència:                 AJUNTAMENT DE VILANOVA I LA GELTRÚ
                                                 Juan Luis Ruiz López, alcalde

    Vicepresidència segona:   AJUNTAMENT DE BEGUES
                                                 Maria Llauradó Fornt, tinenta d'alcaldia

    Vicepresidència tercera:    AJUNTAMENT DE VILADECANS
                                                 F. Ramón Espejo Delgado, regidor

    Vocalies:                              AJUNTAMENT DE CALDES DE MONTBUI
                                                 Núria Carné i Navarro, regidora

                                                 AJUNTAMENT DE MONTORNÈS DEL VALLÈS
                                                 Evelyn de la Rosa Garcés, regidora

                                                 AJUNTAMENT DE SANTA COLOMA DE GRAMENET
                                                 Mireia Blanco López, regidora

  • SECRETARIA TÈCNICA

    Des del 2009, arran d’un acord entre la Federació de Municipis de Catalunya i el Fons Català de Cooperació al Desenvolupament, la seu de la CCASPS es troba al Fons Català, que també fa les funcions de secretaria tècnica. Al Fons Català s’hi troba dipositada la documentació de la CCASPS i també es gestionen els seus recursos econòmics. 

  • GRUP TREBALL SÀHARA OCCIDENTAL

    El Grup de Treball Sàhara Occidental té el mandat de la Comissió Executiva de la CCASPS per fer el seguiment tècnic del treball amb el Sàhara Occidental i proposar les prioritzacions anuals (Pla anual) que deriven del Pla Estratègic. Les seves reunions són bimensuals i el lloc de reunió són les oficines del Fons Català.

    Contacteu-nos si voleu consultar les actes de les reunions.